Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε. ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (Bachelor thesis)

ΠΟΝΤΙΚΕΡΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΚΙΟΥΡΤΖΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1026
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Advertising
Internet
Mass media
Keywords: μαζικά μέσα ενημέρωσης;Διαδίκτυο;εφαρμογή δημιουργικής ιδέας
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1026
Item type: bachelorThesis
Subject classification: Advertising
Internet
Mass media
???metadata.heal.dateAvailable???: 2015-05-04T17:30:56Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Publication date: 2010
Advisor name: ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ, ΣΕΒΑΣΤΗ
Examining committee: Δεν υπάρχει πληροφορία
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Publishing institution: teikav
Number of pages: 121
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022010131.pdf18.5 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons