Προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο. (Bachelor thesis)

Μιχελλή, Ευστρατία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜιχελλή, Ευστρατίαel
dc.date.accessioned2015-05-07T07:17:18Z-
dc.date.available2015-05-07T07:17:18Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1266-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΔιαδικτυακές συναλλαγέςel
dc.titleΠροσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationE-Commerceen
heal.classificationConsumer behavioren
heal.dateAvailable2015-05-07T07:18:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate9999-
heal.advisorNameΜαδυτινός, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΔεν υπάρχει πληροφορία-
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteikav-
heal.numberOfPages104-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022013185.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons