Παράγοντες καθορισμού της στρατηγικής αξίας και της αποδοχής του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (Bachelor thesis)

Μπρούσας, Γεώργιος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1318
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: E-Commerce
Greece
small businesses
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο;Στρατηγική αξία;Ελλάδα;Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1318
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022012144.pdf10.3 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons