Online εικόνα καταστημάτων: Εννοιολογικά θεμέλια και εμπειρική μέτρηση. (Bachelor thesis)

Πυριλέλης, Δημήτριος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1958
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: E-Commerce
Consumer profiling
Empirical research
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο;Ελληνικά καταστήματα;Αγοραστική συμπεριφορά
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1958
Item type: bachelorThesis
Subject classification: E-Commerce
Consumer profiling
Empirical research
???metadata.heal.dateAvailable???: 2015-05-14T19:21:04Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publication date: 2014-12
Advisor name: Θερίου , Γεώργιος
Examining committee: Δεν υπάρχει πληροφορία
Publishing department/division: Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publishing institution: teikav
Number of pages: 83
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022014x01x078.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons