Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 33 (Search time: 0.001 seconds).

  Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking στην Ελλάδα. (Bachelor thesis)

  Ο ρόλος των προθηκών των καταστημάτων στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών (Bachelor thesis)

  Προσδιορισμός των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε ένα διαδικτυακό κατάστημα (Bachelor thesis)

  Mobile shopping. (Bachelor thesis)

  Η εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Μία έρευνα των αντιλήψεων των χρηστών. (Bachelor thesis)

  Η ποιότητα της εξυπηρέτησης στη διαδικτυακή τραπεζική και ο σημαντικός ρόλος του χρήστη-πελάτη. (Bachelor thesis)

  Τα εγγενή και τα εξωγενή κίνητρα των καταναλωτών για να ψωνίσουν μέσω Internet (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες των νέων και την πρόθεση της αγοράς (Bachelor thesis)

  Η προστασία του καταναλωτή από τις τράπεζες (Bachelor thesis)

  Factors that influence consumers’ intention to invest in virtual goods on Massive Multiplayer Online Games (Bachelor thesis)