Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
2
Δεβετζής, Χρήστος
1
Ίμβρος, Νίκος
1
Αγαθοκλέους, Βασιλική
1
Αθανασιάδου, Σοφία
1
Αλεξόπουλος, Αλέξανδρος
1
Βελισσαρίδου, Στέλλα Τ.
1
Βιέννα, Χρύσα
1
Βυσούλη, Αθηνά
1
Δεν διατίθεται
1
Δημητρουλάκης, Γεώργιος
.
next >
Subject
7
Ηλεκτρονικό εμπόριο
5
Ηλεκτρονική Τραπεζική
4
Διαδίκτυο
3
Απόφαση αγοράς
3
Ασφάλεια συναλλαγών
3
Καταστήματα
2
Βιτρίνες
2
Διαδικτυακές συναλλαγές
2
Διαφήμιση
2
Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα
.
next >
Item Type
33
bachelorThesis
Date
3
9000 - 9999
30
2004 - 2999
Search
Search:
All of DSpace
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Master in Business Administraton (MBA)
Προπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατευθύνσεις
MSc in Management and Information Systems
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 21-30 of 33 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Factors affecting e-commerce acceptance (Bachelor thesis)
E-banking and attributes affecting consumers trust leading to the intention to use (Bachelor thesis)
Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της χρήσης του e-Banking στην Ελλάδα. (Bachelor thesis)
Ο κλάδος καλλυντικών και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ζήτηση των προϊόντων. (Bachelor thesis)
Προβλέποντας την πρόθεση των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Η περίπτωση ενός επαυξημένου προτύπου αποδοχής της τεχνολογίας. (Bachelor thesis)
Η αντίληψη των καταναλωτών όσον αφορά στην ποιότητα των παραδοσιακών αλυσίδων τροφίμων: η περίπτωση της ελληνικής αλυσίδας προμήθειας κρέατος (Bachelor thesis)
Η διαφήμιση στην τηλεόραση και η επίδρασή της στα παιδιά-τηλεθεατές : μία μελέτη για την αγορά των τροφίμων (Bachelor thesis)
Τουριστική εικόνα προορισμού : η περίπτωση της Μυκόνου (Bachelor thesis)
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών γύρω από την ποιότητα των ιστοχώρων (Bachelor thesis)
Ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών στο πλαίσιο του on-line shopping (Bachelor thesis)