Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 21-30 of 33 (Search time: 0.0 seconds).

  Factors affecting e-commerce acceptance (Bachelor thesis)

  E-banking and attributes affecting consumers trust leading to the intention to use (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση της χρήσης του e-Banking στην Ελλάδα. (Bachelor thesis)

  Ο κλάδος καλλυντικών και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ζήτηση των προϊόντων. (Bachelor thesis)

  Προβλέποντας την πρόθεση των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Η περίπτωση ενός επαυξημένου προτύπου αποδοχής της τεχνολογίας. (Bachelor thesis)

  Η αντίληψη των καταναλωτών όσον αφορά στην ποιότητα των παραδοσιακών αλυσίδων τροφίμων: η περίπτωση της ελληνικής αλυσίδας προμήθειας κρέατος (Bachelor thesis)

  Η διαφήμιση στην τηλεόραση και η επίδρασή της στα παιδιά-τηλεθεατές : μία μελέτη για την αγορά των τροφίμων (Bachelor thesis)

  Τουριστική εικόνα προορισμού : η περίπτωση της Μυκόνου (Bachelor thesis)

  Οι αντιλήψεις των καταναλωτών γύρω από την ποιότητα των ιστοχώρων (Bachelor thesis)

  Ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών στο πλαίσιο του on-line shopping (Bachelor thesis)