Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
2
Σιμιτλιώτης, Νικόλαος
2
Τσαρτσαράκος, Απόστολος
1
Αναγνώστου, Χαρίκλεια
1
Αναστασίου, Ι.
1
Βήχου, Παρασκευή
1
Γεωργιάδου, Ειρήνη
1
Γιαννιού, Μαργαρίτα;Μαρία
1
Γιουρούκη, Αναστασία
1
Δαμόκα, Ελένη
1
Κασταμονίτη, Αριάδνη
.
next >
Subject
4
Αγοραστική συμπεριφορά
2
Διαδίκτυο
2
Διαδικτυακές συνναλαγές
1
e-banking
1
On line-διαφήμιση
1
Αγορά Αθήνας - Καβάλας
1
Αγορά προϊόντων
1
Αγορές μέσω διαδικτύου
1
Αγοραστική απόφαση
1
Αντίληψη
.
next >
Item Type
22
bachelorThesis
Date
1
9000 - 9999
21
2005 - 2999
Search
Search:
All of DSpace
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Master in Business Administraton (MBA)
Προπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατευθύνσεις
MSc in Management and Information Systems
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 22 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
next
Gay and cosmetics (Bachelor thesis)
Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των καταναλωτών απέναντι στα ειδικά σήματα και την εικόνα των καταστημάτων (Bachelor thesis)
Η επίδραση της στάσης και της αντίληψης στην πρόθεση των καταναλωτών για παράπονα (Bachelor thesis)
Η αποτελεσματικότητα του κατάλληλου τρόπου ένδυσης στην πρόθεση αγοράς του πελάτη (Bachelor thesis)
Η συμπεριφορά των αγοραστών στο διαδίκτυο καταγραφή και πρόβλεψη (Bachelor thesis)
Η στάση των καταναλωτών και η προώθηση προϊόντων ιδιωτικών ετικετών και επώνυμων προϊόντων: Ομοιότητες και διαφορές. (Bachelor thesis)
Η συμπεριφορά και η αντίληψη των καταναλωτών στις προθέσεις τους για καταγγελία των προϊόντων. (Bachelor thesis)
Η ποιότητα της εξυπηρέτησης, το κριτήριο της ανταλλαγής και ο βαθμός ικανοποίησης ως μέτρα επηρεασμού της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή. (Bachelor thesis)
Η καταναλωτική ανταπόκριση στις ιστοσελίδες και η επιρροή τους στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. (Bachelor thesis)
Αντιλήψεις των καταναλωτών και η προσήλωση τους στο κατάστημα. Πως επηρεάζονται από τις τεχνικές προώθησης. Μια μελέτη για την αγορά των Super Market. (Bachelor thesis)