Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
Repository of EMT Institute of Technology "Theodoros Trivellas"
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
2
Δεβετζής, Χρήστος
1
Ίμβρος, Νίκος
1
Αγαθοκλέους, Βασιλική
1
Αθανασιάδου, Σοφία
1
Αλεξόπουλος, Αλέξανδρος
1
Βελισσαρίδου, Στέλλα Τ.
1
Βιέννα, Χρύσα
1
Βυσούλη, Αθηνά
1
Δεν διατίθεται
1
Δημητρουλάκης, Γεώργιος
.
next >
Subject
7
Ηλεκτρονικό εμπόριο
5
Ηλεκτρονική Τραπεζική
4
Διαδίκτυο
3
Απόφαση αγοράς
3
Ασφάλεια συναλλαγών
3
Καταστήματα
2
Βιτρίνες
2
Διαδικτυακές συναλλαγές
2
Διαφήμιση
2
Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα
.
next >
Date
3
9000 - 9999
30
2004 - 2999
Search
Search:
All of DSpace
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Master in Business Administraton (MBA)
Προπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατευθύνσεις
MSc in Management and Information Systems
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 33 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών, στις ηλεκτρονικές αγορές, μέσω κινητής τηλεφωνίας (Bachelor thesis)
Επιλογή τράπεζας και οι λόγοι μη συνεργασίας με την Αγροτική Τράπεζα. (Bachelor thesis)
Παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των καταναλωτών για αγορές σε διαδικτυακό (online) περιβάλλον (Bachelor thesis)
Οι επιθυμίες των χρηστών στον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού εμπορίου: Η επίδραση από την ηλικία, το εισόδημα και την εκπαίδευση. (Bachelor thesis)
Παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες να αλλάξουν τράπεζα. (Bachelor thesis)
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών όσον αφορά στη σημαντικότητα των διαστάσεων και ιδιοτήτων των ξενοδοχειακών ιστοσελίδων. (Bachelor thesis)
Παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των καταναλωτών για αγορές σε διαδικτυακό (online) περιβάλλον. (Bachelor thesis)
Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά κινητών τηλεφώνων, διερεύνηση της διαφοροποίησης προτιμήσεων των καταναλωτών στα κινητά τηλέφωνα. (Bachelor thesis)
Μέτρηση εικόνας προορισμού και τα κριτήρια επιλογής των καταναλωτών για το νησί της Κέρκυρας. (Bachelor thesis)
Οι επιδράσεις των χαρακτηριστικών των καταναλωτών στην αποδοχή των αγορών μέσω διαδικτύου. Συγκρίσεις μεταξύ διαφόρων τύπων προϊόντων. (Bachelor thesis)