Προσδιορισμός των βασικών παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε ένα διαδικτυακό κατάστημα (Bachelor thesis)

Τσαντάκος, Γρηγόριος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3091
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Consumer Behavior
Electronic commerce
Electronic trading
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτών;Διαδικτυακές συνναλαγές;Αγοραστική συμπεριφορά;Ασφάλεια συναλλαγών
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3091
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0204Ζ01Ζ0572.pdfΠτυχιακή Εργασία1.07 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons