Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ (Bachelor thesis)

ΣΑΡΡΙΔΗΣ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3222
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Television advertising
Consumers--Attitudes
Keywords: διαφήμηση και επικοινωνία;τηλεοπτική διαφήμηση;καταναλωτικό κοινό - φοιτητές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3222
Appears in Collections:Μεταπτυχιακό στη Λογιστική, Ελεγκτική και Διεθνείς Συναλλαγές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02X00Z01Z0335.pdf463.94 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons