Factors affecting e-commerce acceptance (Bachelor thesis)

Καλτσίδου, Δέσποινα


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3470
Alternative title / Subtitle: The role of familiarity
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: E-Commerce
Consumers
Structural equation modeling
Keywords: Ηλεκτρονικές συναλλαγές;Ηλεκτρονικό εμπόριο;Καταναλωτές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3470
Appears in Collections:Κατεύθυνση Χρηματοοικονομικής Διοίκησης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
03DSSZ01Z0035.pdfΔιπλωματική Εργασία856.32 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons