Δικαιοσύνη τιμών και οι ασύμμετρες επιδράσεις στην συνολική τιμή, την ποιότητα, και την αξία των κρίσεων: Ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα. (Bachelor thesis)

Μαυροκουκουλάκης, Γεώργιος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3497
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Hotel industry
Marketing
Pricing
Keywords: Δικαιοσύνη τιμών;Ξενοδοχειακές μονάδες;Μάρκετινγκ
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3497
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0204Z01Z0615.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons