Καταγραφή και συγκριτική ανάλυση σύγχρονων κοινωνικών δικτύων (Bachelor thesis)

Σταματοπούλου, Αγγελική


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/371
Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην περιγραφή των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία για το συγκεκριμένο target group είναι κατά αύξουσα σειρά το Facebook, Twitter, My Space, Skype και ακολουθούν σχεδόν στην ίδια θέση το Hi5, Linkedin, Ning και Friendster. Σε αυτό το τμήμα της εργασίας αναφέρονται η ιστορία, τα χαρακτηριστικά και το μέγεθος των δικτύων. Επίσης η ίδρυση και η σύνθεση των εταιρειών τους καθώς και οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά στοιχεία που αφορούν στη λειτουργία τους. Επιπλέον, επισημαίνεται η θέση την οποία καταλαμβάνουν σε στατιστικές αλλά και το μερίδιο αγοράς τους. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε με ερωτηματολόγια σε 250 φοιτητές, οι οποίοι κατά κύριο λόγο κατάγονται από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και ασχολούνται με θετικές επιστήμες. Η πλειοψηφία των φοιτητών έπαιρνε ένα μέσο χαρτζιλίκι το οποίο κυμαινόταν από 200 ως 400 ευρώ. Οι γνώσεις τους πάνω στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές χαρακτηρίστηκαν μεταξύ καλών και πολύ καλών γι’ αυτό και η δημιουργία των σελίδων δεν τους προκάλεσε ιδιαίτερη δυσκολία. Οι ερωτηθέντες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα, διότι όπως δήλωσαν οι περισσότεροι έχουν καθημερινή πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το σπίτι τους ή από κάποιο internet cafe. Η πλειοψηφία αυτών έχει περισσότερους από έναν λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από έναν χρόνο. Όπως υποστηρίζουν, η δικτύωση τους ήταν το αποτέλεσμα της ενημέρωσης που δέχτηκαν από φίλους και συγγενείς. Υψηλό κίνητρο για την δημιουργία των σελίδων ήταν η επιθυμία επικοινωνίας με γνωστούς ενώ αντίθετα το κίνητρο του φλερτ συγκέντρωσε ένα μικρό σχετικά ποσοστό, αποτέλεσμα μη αναμενόμενο. Οι φοιτητές φαίνεται να περνάνε τουλάχιστον 2 ώρες την ημέρα και συνήθως απόγευμα ‘’χαμένοι’’ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πρώτο τους μέλημα τον έλεγχο των νέων ενημερώσεων και στην συνέχεια την συμπλήρωση quiz και το ‘’ανέβασμα’’ τραγουδιών και φωτογραφιών. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων υποστηρίζει πως θα διέκοπτε την χρήση της ιστοσελίδας αν απαιτούσε συνδρομή. Τέλος η γενική εικόνα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι ενώ βελτιώνουν τις σχέσεις των ανθρώπων ταυτόχρονα τους απομονώνουν στο σπίτι και τους εθίζουν σε αυτήν την συνήθεια την οποία χαρακτηρίζουν καλή- ευχάριστη αλλά ταυτόχρονα και ανόητη-επιζήμια!
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Social media
Internet
Keywords: Κοινωνικά Δίκτυα;Διαδίκτυο;Χρήστες
URI: http://hdl.handle.net/123456789/371
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STAMATOPOULOU AGGELIKH.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons