Ο ρόλος των social media στην επιλογή τουριστικού προορισμού (Bachelor thesis)

Καντόπουλος, Γεώργιος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/389
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Tourism marketing
Social media
Information technology
Keywords: Τουριστικό Μάρκετινγκ;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Τουριστικός προορισμός
URI: http://hdl.handle.net/123456789/389
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022013231.pdfΠτυχιακή Εργασία964.29 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.