Η ικανοποίηση των πελατών από την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν οι τράπεζες στο διαδίκτυο (Bachelor thesis)

Πετσάβα, Αγγελική


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/395
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Customer satisfaction
Electronic banking
Service quality
Keywords: Ικανοποίηση πελατών;Τράπεζες - Διαδίκτυο;Ποιότητα υπηρεσιών
URI: http://hdl.handle.net/123456789/395
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022013235.pdfΠτυχιακή Εργασία833.41 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.