Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών, στις ηλεκτρονικές αγορές, μέσω κινητής τηλεφωνίας (Bachelor thesis)

Καφετζοπούλου, Μαρία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαφετζοπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-04-25T17:28:28Z-
dc.date.available2015-04-25T17:28:28Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/398-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΕμπόριοel
dc.subjectΚαταναλωτές
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών, στις ηλεκτρονικές αγορές, μέσω κινητής τηλεφωνίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationInterneten
heal.classificationMobile commerce
heal.dateAvailable2015-04-25T17:29:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΗ εμφάνιση της ασύρματης και κινητής τεχνολογίας έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες αλλά και νέες προκλήσεις για την επιχειρησιακή κοινότητα. Το αντίκτυπο του m-commerce στη σχέση μεταξύ πελατών και προμηθευτών όσον αφορά στην παροχή αγαθών και υπηρεσιών είναι εμφανές. Στην παρούσα μορφή του το m­-commerce θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν επέκταση του «συμβατικού», πλέον, εμπορίου μέσω διαδικτύου, το οποίο προσφέρει ένα διαφορετικό τρόπο δικτύωσης και «φιλοξενεί» χρήστες με διαφορετικά χαρακτηριστικάel
heal.advisorNameΜαδυτινός, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΔεν υπάρχει πληροφορία
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteikav-
heal.numberOfPages67-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdf833.72 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons