Μελέτη της διαδικασίας επιλογής μάρκας από τον καταναλωτή στον τομέα των Fast-Food (Bachelor thesis)

Ντέτσικα, Ελευθερία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4152
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Consumers
Fast-food industry
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτών;Αγοραστική συμπεριφορά;Γρήγορο φαγητό
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4152
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO1412006.pdfΠτυχιακή Εργασία55.32 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons