Καταναλωτές συνειδητοποιημένοι ως προς την την τιμή και αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Bachelor thesis)

Κιρκασιάδης, Γεώργιος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4182
Alternative title / Subtitle: Μια μελέτη για την αγορά των σούπερμαρκετ
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: New products
Label industry
Consumer behaviour
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτών;Ιδιωτική ετικέτα;Αγορά προϊόντων
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4182
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO1442006.pdfΠτυχιακή Εργασία41.17 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons