Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των καταναλωτών απέναντι στα ειδικά σήματα και την εικόνα των καταστημάτων (Bachelor thesis)

Τσανακτσή, Ελένη


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4215
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Consumer attitudes
Brand equity
Retail Trade
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτών;Εμπορικό - Ιδιωτικό σήμα;Ελληνική αγορά
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4215
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO1472005.pdfΠτυχιακή Εργασία52.5 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons