Η επίδραση του βαθμού "εμπιστοσύνης" που νιώθουν οι χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου, στη συμμετοχή τους στις ηλεκτρονικές αγορές (Bachelor thesis)

Γκόγκου, Όλγα


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4321
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Marketplaces
Electronic commerce
Electronic trading
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο;Ηλεκτρονικές συναλλαγές;Ηλεκτρονικές πληρωμές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4321
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO1812006.pdfΠτυχιακή Εργασία35.92 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons