Η επίδραση της στάσης και της αντίληψης στην πρόθεση των καταναλωτών για παράπονα (Bachelor thesis)

Μπίνα, Αγγελική


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4663
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Consumer behavior
Customer relations--Management
Consumer complaints
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτών;Αγοραστική συμπεριφορά;Παράπονα καταναλωτών
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4663
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO2022006.pdfΠτυχιακή Εργασία42.31 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons