Έρευνα αγοράς, θεωρία και πράξη. Παρουσίαση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και του Mazda 626 4WS (Bachelor thesis)

Παρασκευόπουλος, Κλεομένης


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4760
Ορίζοντας την έρευνα αγοράς μπορούμε να πούμε ότι είναι η συστηματική συλλογή & αντικειμενική καταγραφή, ταξινόμηση, ανάλυση και παρουσίαση στοιχείων, που αφορούν την συμπεριφορά, τις ανάγκες, τις προδιαθέσεις, την γνώμη, τα κίνητρα κλπ. ατόμων η Οργανισμών μέσα στο πλαίσιο των Οικονομικών, Κοινωνικών, Πολιτικών & καθημερινών δραστηριοτήτων . Η Έρευνα Αγοράς βοηθά στην συγκέντρωση πληροφοριών χρήσιμων σε κάθε στάδιο της ζωής του Προϊόντος ώστε η επιχείρηση να "δημιουργήσει" προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις του καταναλωτή με δυνατά χαρακτηριστικά που με το σωστό τρόπο διαθέτονται στην αγορά. Για να αναπτύξεις ένα τέτοιο θέμα χρειάζεσαι αντικείμενο μελέτης όπως το MAZDA 626 το οποίο πρόκειται να εισαχθεί στην αγορά και για αυτό ακριβώς τον λόγο η έρευνα πρέπει να δώσει μια απάντηση θεωρητικά και πρακτικά τεκμηριωμένη.
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Καβάλας, Σχολή Διοίκησης Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρησεων
Subject classification: Marketing
Motor vehicle industry
Market
Keywords: Αγορά;Αυτοκίνητα;Αυτοκινητοβιομηχανία
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4760
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μάρκετινγκ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO49-1992.pdf807.67 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons