Η εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σχέσεις μεταξύ επιχείρησης-καταναλωτή (B2C) - Μια έρευνα σε ηλεκτρονικά προϊόντα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. (Bachelor thesis)

Ευθυμιάδης, Γεώργιος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4989
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Καβάλας>Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας>Τμήμα Δοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: E-Commerce
Customer loyalty
Keywords: Εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο Διαδίκτυο;Ηλεκτρονικό εμπόριο;Διαδίκτυο
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4989
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO2302006.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons