Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο (B2C) ηλεκτρονικό εμπόριο και η σημασία της κοινωνικής παρουσίας (Bachelor thesis)

Κασιουρής, Κυριάκος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5206
Alternative title / Subtitle: Διεξαγωγή πειράματος σε ηλεκτρονικά προϊόντα
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Business-to-business marketing
Electronic Products
E-Commerce
Electronic data interchange
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο;Ασφάλεια συναλλαγών;Καταναλωτική εμπιστοσύνη;Ηλεκτρονικές συναλλαγές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5206
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO2112006.pdfΠτυχιακή Εργασία46.25 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons