Έρευνες κοινού - μάρκετινγκ (περίπτωση εικονικής επιχείρησης καλλυντικών) (Bachelor thesis)

Κριθαρίδης, Παύλος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5302
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Μάρκετινγκ;Έρευνα αγοράς;Συλλογή δεδομένων
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5302
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO502000.pdf829.45 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons