Η επίδραση του προσανατολισμού της αγοράς στην ικανοποίηση της σχέσης του αγοραστή-πωλητή (Bachelor thesis)

Νικολαΐδου, Άννα


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5307
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Μάρκετινγκ;Βιομηχανική αγορά;Αξιολόγηση προμηθευτών;Αγοραστικές αποφάσεις
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5307
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO512008.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons