Παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των καταναλωτών για αγορές σε διαδικτυακό (online) περιβάλλον (Bachelor thesis)

Δεβετζής, Χρήστος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/538
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. Καβάλας Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Electronic commerce
Social media
User interface
Keywords: Διαδικτυακό περιβάλλον;Καταναλωτές;Ηλεκτρονικές αγορές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/538
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πτυχιακη (3).pdfΠτυχιακή Εργασία1.42 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons