Το επίπεδο ωριμότητας των καταναλωτών σαν βάση για την κατάτμηση καταναλωτικών και βιομηχανικών αγορών (Bachelor thesis)

Καταραχιά, Α.


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5404
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Καβάλας, Σχολή Διοίκησης Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Finance
Marketing
Industry
Keywords: Καταναλωτισμός;Μάρκετινγκ;Αγορά
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5404
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO211990.pdf633.76 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons