Το επίπεδο ωριμότητας των καταναλωτών σαν βάση για την κατάτμηση καταναλωτικών και βιομηχανικών αγορών (Bachelor thesis)

Καταραχιά, Α.


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαταραχιά, Α.el
dc.date.accessioned2015-10-28T18:56:47Z-
dc.date.available2015-10-28T18:56:47Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5404-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΚαταναλωτισμόςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΑγοράel
dc.titleΤο επίπεδο ωριμότητας των καταναλωτών σαν βάση για την κατάτμηση καταναλωτικών και βιομηχανικών αγορώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΒιβλιογραφία: σ. 38el
heal.classificationFinanceen
heal.classificationMarketingen
heal.classificationIndustryen
heal.dateAvailable2015-10-28T18:57:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤΕΙ Καβάλας, Σχολή Διοίκησης Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate1990-04-10-
heal.advisorNameΠυραλεμίδου, Α.el
heal.committeeMemberNameΔεν υπάρχει πληροφορία
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteikav-
heal.numberOfPages38-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO211990.pdf633.76 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons