Η διαφήμιση στην τηλεόραση και η επίδρασή της στα παιδιά-τηλεθεατές : μία μελέτη για την αγορά των τροφίμων (Bachelor thesis)

Αθανασιάδου, Σοφία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5666
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι Καβάλας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Television advertising and children
Advertising--Food
Consumers--Attitudes
Keywords: Τηλεόραση;Διαφήμιση;Τηλεοπτική διαφήμιση;Καταναλωτές;Παιδιά;Επιδράσεις
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5666
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO1532009.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons