Διαδικτυακή διαφήμιση: Μια έρευνα της συμπεριφοράς της στάσης των χρηστών διαδικτύου. (Bachelor thesis)

Κοτζιά, ΣοφίαΧαρατσίδου, Ειρήνη


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/598
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Internet users
Advertising
Marketing
Keywords: Διαδίκτυο;Διαδικτυακή διαφήμιση;Χρήστες
URI: http://hdl.handle.net/123456789/598
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022013228.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons