Οι παράγοντες και οι συνέπειες που επηρεάζουν την ποιότητα σχέσεων μάρκετινγκ στον κλάδο των ξενοδοχείων. (Bachelor thesis)

Βασιλάκης, Νικόλαος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6290
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Marketing
Hotel industry
Business enterprises
Keywords: Μάρκετινγκ;Ξενοδοχεία;Σέρβις
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6290
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO2382004.pdf100.42 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons