Η προώθηση των προϊόντων μέσα από το διαδίκτυο (Bachelor thesis)

Γκιαμίσης, Νικόλαος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6416
Στόχος της πτυχιακής εργασίας, που ακολουθεί είναι να επιχειρήσει μια σκιαγράφηση της διαφημιστικής δραστηριότητας στο Διαδίκτυο. Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ένα κομμάτι της εμπορικής δραστηριότητας που αυτή τη στιγμή εξελίσσεται, διαμορφώνει και αποτελεί αντικείμενο διαρκούς συζήτησης ανάμεσα σε επιστήμονες, ερευνητές και επαγγελματίες του χώρου. Η εκπόνηση αυτής της πτυχιακής εργασίας αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολη στη πορεία, καθώς οι πήγες σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα είναι εξαιρετικά περιορισμένες σε αριθμό. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στη πτυχιακή εργασία προέκυψαν στη συντριπτική πλειονότητά τους από πηγές μέσα από το Διαδίκτυο.
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Καβάλας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Internet
Marketing
Advertising
Keywords: Διαδίκτυο;Προώθηση;Διαφήμιση;Προϊόντα
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6416
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO32003.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons