Η επιρροή των πεποιθήσεων για τα διαδικτυακά καταστήματα στην διαδικτυακή αυθόρμητη αγορά. (Bachelor thesis)

Μυλωνάς, Μιχαήλ; Νικόλαος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/690
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Electronic commerce
Consumer behaviour
Impulse buying
Keywords: Διαδίκτυο;Ηλεκτρονικό Εμπόριο;Καταναλωτική συμπεριφορά
URI: http://hdl.handle.net/123456789/690
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022013201.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons