Η διαχείριση καναλιών μάρκετινγκ και ο διευθυντής και ο Διευθυντής Πωλήσεων. Μια εμπειρική έρευνα της συσχέτισης αυτής σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. (Bachelor thesis)

Μπαλόγλου, Σοφία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7351
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Marketing
sales
Sales executives
Keywords: Μάρκετινγκ;Πωλήσεις;Διευθυντής πωλήσεων
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7351
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO3422005.pdf47.01 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons