Μάρκετινγκ δημοσίων σχέσεων και αλλαγή συμπεριφοράς καταναλωτών. (Bachelor thesis)

Τσιλιγιάννη, Μαρία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7415
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Public relations
Quality function deployment
Customer satisfaction
Banks
Keywords: Δημόσιες σχέσεις;Τράπεζες;Ποιότητα υπηρεσιών;Ικανοποίηση πελάτη
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7415
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDO2612007.pdf50.84 MBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons