Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 41-50 of 73 (Search time: 0.001 seconds).

  Η εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σχέσεις μεταξύ επιχείρησης-καταναλωτή (B2C) - Μια έρευνα σε ηλεκτρονικά προϊόντα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. (Bachelor thesis)

  Καθοριστικοί παράγοντες της εταιρικής υιοθέτησης των ηλεκτρονικών αγορών : μία προοπτική θεωρίας (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τη στροφή των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο (Bachelor thesis)

  Εμπιστοσύνη και ηλεκτρονικό εμπόριο: Μια έρευνα των αντιλήψεων των καταναλωτών (Bachelor thesis)

  Αναδυόμενο πρότυπο ηλεκτρονικού εμπορίου για τα ταξιδιωτικά γραφεία της ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Bachelor thesis)

  Η προσωπική αποτελεσματικότητα στη χρήση του Διαδικτύου και η αποδοχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (Bachelor thesis)

  Η επίδραση της χρήσης του Διαδικτύου στις δραστηριότητες προώθησης προϊόντων από μια επιχείρηση προς μια άλλη επιχείρηση (Β2Β εμπόριο) και στην απόδοσή τους. (Bachelor thesis)

  Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χρηματοοικονομικό και χρηματοπιστωτικό τομέα (Bachelor thesis)

  Η χρήση του Internet από τα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας (Bachelor thesis)

  Μοντέλο εμπιστοσύνης των υπηρεσιών διασφάλισης δεδομένων στο Internet για το B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) ηλεκτρονικό εμπόριο (Bachelor thesis)