Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 31 (Search time: 0.001 seconds).

  Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών, στις ηλεκτρονικές αγορές, μέσω κινητής τηλεφωνίας (Bachelor thesis)

  Επιλογή τράπεζας και οι λόγοι μη συνεργασίας με την Αγροτική Τράπεζα. (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των καταναλωτών για αγορές σε διαδικτυακό (online) περιβάλλον (Bachelor thesis)

  Οι επιθυμίες των χρηστών στον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού εμπορίου: Η επίδραση από την ηλικία, το εισόδημα και την εκπαίδευση. (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες να αλλάξουν τράπεζα. (Bachelor thesis)

  Οι αντιλήψεις των καταναλωτών όσον αφορά στη σημαντικότητα των διαστάσεων και ιδιοτήτων των ξενοδοχειακών ιστοσελίδων. (Bachelor thesis)

  Παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των καταναλωτών για αγορές σε διαδικτυακό (online) περιβάλλον. (Bachelor thesis)

  Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην αγορά κινητών τηλεφώνων, διερεύνηση της διαφοροποίησης προτιμήσεων των καταναλωτών στα κινητά τηλέφωνα. (Bachelor thesis)

  Μέτρηση εικόνας προορισμού και τα κριτήρια επιλογής των καταναλωτών για το νησί της Κέρκυρας. (Bachelor thesis)

  Οι επιδράσεις των χαρακτηριστικών των καταναλωτών στην αποδοχή των αγορών μέσω διαδικτύου. Συγκρίσεις μεταξύ διαφόρων τύπων προϊόντων. (Bachelor thesis)