Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών, στις ηλεκτρονικές αγορές, μέσω κινητής τηλεφωνίας. (Bachelor thesis)

Καφετζοπούλου, Μαρία


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/86
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Καβάλας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Συναλλαγές
Κινητή Τηλεφωνία
E-Commerce
Keywords: Συναλλαγές, Κινητή Τηλεφωνία;E-Commerce, Internet
URI: http://hdl.handle.net/123456789/86
Appears in Collections:Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Προπτυχιακό

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KAFETZOPOULOU_MARIA.pdfΠτυχιακή εργασία975.31 kBAdobe PDFView/Open



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons