Η διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης και η επιρροή της στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού των φοιτητών της πόλης της Λάρισας (Bachelor thesis)

Σαρρίδης, Στέφανος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/99
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Advertising media
Consumer behaviour
Students
Keywords: Τηλεοπτική διαφήμιση;Αγοραστική συμπεριφορά;Λάρισα, Φοιτητές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/99
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022008166.pdfΠτυχιακή Εργασία617.67 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.