Η διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης και η επιρροή της στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού των φοιτητών της πόλης της Λάρισας (Bachelor thesis)

Σαρρίδης, Στέφανος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/99
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαρρίδης, Στέφανοςel
dc.date.accessioned2015-04-17T17:17:40Z-
dc.date.available2015-04-17T17:17:40Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/99-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤηλεοπτική διαφήμισηel
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subjectΛάρισα, Φοιτητέςel
dc.titleΗ διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης και η επιρροή της στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού των φοιτητών της πόλης της Λάρισαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationAdvertising mediaen
heal.classificationConsumer behaviouren
heal.classificationStudentsen
heal.dateAvailable2015-04-17T17:18:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΑ.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικήςel
heal.publicationDate2008-10-
heal.advisorNameΦλώρου, Γιαννούλαel
heal.committeeMemberNameΔεν παρέχεται η πληροφορίαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteikav-
heal.numberOfPages53-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022008166.pdfΠτυχιακή Εργασία617.67 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.