Η διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης και η επιρροή της στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού των φοιτητών της πόλης της Λάρισας (Bachelor thesis)

Σαρρίδης, Στέφανος


 Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/99
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Subject classification: Advertising media
Consumer behaviour
Students
Keywords: Τηλεοπτική διαφήμιση;Αγοραστική συμπεριφορά;Λάρισα, Φοιτητές
URI: http://hdl.handle.net/123456789/99
Item type: bachelorThesis
Subject classification: Advertising media
Consumer behaviour
Students
???metadata.heal.dateAvailable???: 2015-04-17T17:18:40Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: Α.Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Publication date: 2008-10
Advisor name: Φλώρου, Γιαννούλα
Examining committee: Δεν παρέχεται η πληροφορία
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Λογιστικής
Publishing institution: teikav
Number of pages: 53
Appears in Collections:Προπτυχιακό Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
022008166.pdfΠτυχιακή Εργασία617.67 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.